Anunț | Post vacant Secretar marketing, gradul profesional IA

Anunț | Concurs de proiecte de management organizat pentru Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”
august 5, 2024
ANUNŢ | Reluarea procedurii de concurs de proiecte de management organizat pentru Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”
septembrie 10, 2024
Anunț | Concurs de proiecte de management organizat pentru Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”
august 5, 2024
ANUNŢ | Reluarea procedurii de concurs de proiecte de management organizat pentru Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”
septembrie 10, 2024

Anunț | Post vacant Secretar marketing, gradul profesional IA

Teatrul Naţional de Operetă şi Musical “Ion Dacian” organizează concurs pentru ocuparea a unui post vacant de execuţie de secretar marketing, gradul profesional IA, pe perioadă nedeterminată, în cadrul Compartimentului Marketing, în temeiul prevederilor Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022, la adresa bd. O Goga nr.1, sector 3, în trei etape succesive, astfel:

Etapa I – Selecţia dosarelor: 16.09.2024
Etapa a IIa – Proba scrisă, considerată prima probă: 23.09.2024, începând cu ora 11.00
Etapa a IIIa – Interviul: 25.09.2024, începând cu ora 12.00

Înscrieri şi alte relaţii:

Mai mult ...

În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării/afişării anunţului de concurs (în perioada 02 septembrie 2024 – 13 septembrie 2024, de luni până vineri între orele 09.00 – 16.00) la adresa Bld. O. Goga nr. 1, sector 3, la Serviciul Resurse umane al Teatrului Naţional de Operetă şi Musical “Ion Dacian”.

Data-limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs: 13.09.2024, ora 16.00.
Date de contact: e-mail: resurseumane@opereta.ro, tel. 0722.169.489;

Condiţiile generale şi specifice pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor scoase la concurs sunt::

Condiţiile necesare ocupării unui post vacant de natură contractuală. Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele cerinţe:

  1. a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs:

Studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă
Vechime în muncă, pe post similar, în instituții de cultură, de minimum 3 ani

Documente necesare pentru înscriere:

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.1;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  5. e) copia carnetului de muncă/a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/adeverinței care atestă experiența dobândită în domeniul postului scos la concurs;
  6. f) certificat de cazier judiciar;
  7. g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) curriculum vitae, model comun european;
  9. i) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, prevăzută la anexa nr.2;

Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Bibliografie:
Balaure Virgil (coordonator) (2002), Marketing, Editura Uranus, București;
Alain Milon, Serge-Henri Saint Michel, Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media, (traducere), Editura Polirom, Bucureşti, 2006;
Oancea Olimpia, Comunicarea integrată de marketing – abordări conceptuale şi practice, Editura ASE, Bucureşti, 2015;
Moldoveanu Maria, Ioan-Franc Valeriu – Marketing și cultură, Editura Expert, 1997
Popescu Ioana Cecilia – Comunicarea în marketing, ediţia a II-a revăzută şi adăugită, Editura Uranus, București;
Bădin Andrei – Marketing cultural, Strategii de marketing în serviciile culturale,  Editura Universitară, Bucureşti, 2021;
HOTĂRÂRE nr. 1269 din 17 decembrie 2021 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie 2021-2025 şi a documentelor aferente acesteia
Codul de conduită al Teatrului Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”
ORDINUL nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităţilor publice
CODUL MUNCII din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – REPUBLICARE

Tematica:

  • Mixul de marketing (produs, preț, distribuție, promovare) și aplicarea sa în diferite contexte.
  • Comunicarea de marketing și instrumentele sale (publicitate, promovare vânzărilor, relații publice, marketing direct).
  • Cercetarea de marketing și rolul ei în elaborarea strategiilor de marketing.
  • Strategii de marketing pe diferite piețe (consumatori, organizații, internaționale).
  • Segmentarea, țintirea și poziționarea (STP) în marketing.

 

  • Comportamentul consumatorului și influența sa asupra deciziilor de cumpărare.
  • Comunicarea integrată de marketing (CIM) și importanța coerentei mesajelor.
  • Publicitatea ca instrument de comunicare și impactul acesteia asupra consumatorilor.
  • Relatiile publice în marketing și construirea unei imagini de brand pozitive.
  • Marketingul direct și personalizarea mesajelor.
  • Comunicarea digitală și noile tehnologii în marketing.
  • Marketingul cultural și specificul său.
  • Strategii de marketing în serviciile culturale.
  • Cultura ca factor de diferențiere în marketing.
  • Promovarea patrimoniului cultural
  • Atribuții specifice consilierul de etică
  • Atribuțiile specifice responsabilului cu prevenirea și monitorizarea situațiilor privind conflictele de interese, ce decurg din SNA 2021-2025
  • Atribuțiile specifice secretariatului comisiei de monitorizare conform Ordinului nr. 600/2018

Calendarul desfăşurării concursului

Etapa I

13.09.2024, ora 16.00 – data limită de depunere a dosarelor de concurs
16.09.2024, ora 14.00selecția dosarelor;
17.09.2024, ora 14.00 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
18.09.2024, până la ora 14.00 – depunerea contestațiilor la rezultatele selecției dosarelor de concurs
19.09.2024 – soluționarea contestațiilor;  afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor la selecția dosarelor

Etapa a II-a

23.09.2024, începând cu ora 11.00  – proba scrisă
23.09.2024, ora 14.30 – afișarea rezultatelor probei scrise
24.09.2024, până la ora 14.30 – depunerea contestațiilor la rezultatele probei scrise,
24.09.2024, ora 16.00 – soluționarea contestațiilor; afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor la proba scrisă

Etapa a III-a

25.09.2024, începând cu ora 12.00 –  interviul
25.09.2024, ora 14.30 – afișarea rezultatelor interviului
26.09.2024, până la ora 14.30 – depunerea contestațiilor la rezultatele interviului
26.09.2024, ora 16.00  – soluționarea contestațiilor; afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor interviului; afișarea rezultatelor finale ale concursului

Sunt declaraţi admişi la proba scrisă şi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.

Serviciul Resurse Umane

Rezultate selecție

Dosare

Secretar marketing

Rezultate selecție

Proba scrisă

Secretar marketing

Rezultate selecție

Interviu

Secretar marketing

Rezultate selecție

Rezultat final

Secretar marketing

btn-lounge-down