Aurel Muraru

Mihăiță Radu
martie 12, 2022
Eugenia Ilinca
martie 17, 2022
Mihăiță Radu
martie 12, 2022
Eugenia Ilinca
martie 17, 2022

 A absolvit cursurile Universității Naționale de Muzică din București la specializarea Dirijat Cor Academic în anul 2005. Ulterior, și-a continuat studiile de Masterat la specializarea Stilistică dirijorală și de Doctorat, în cadrul aceleiași instituții de învățământ muzical superior.

Parcurs profesional

În anul 2012 devine colaborator permanent, iar începând cu anul 2015 angajat pe postul de dirijor al corului Teatrului Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”, unde își desfășoară activitatea până în prezent. În această perioadă contribuie la punerea în scenă a unor spectacole precum: ”Candid” de Leonard Bernstein, ”Voievodul Țiganilor” de Johann Strauss-fiul, ”Țara surâsului” de Franz Lehár, ”Liliacul” de Johann Strauss-fiul, ”My Fair Lady” de Frederick Loewe, ”Victoria și-al ei husar” de Paul Abraham, ”Fantoma de la operă” de Andrew Lloyd Webber, ”Rebecca” de Sylvester Levay, ”Romeo și Julieta” de Gérard Presgurvic, ”Kiss me, Kate!” de Cole Porter, ”Parcul de distracții” de Andrei Tudor, ”Cenușăreasa” de GianPaolo Mazzoli și altele.

În paralel, desfășoară o bogată activitate didactică universitară, în prezent fiind lector universitar doctor la Universitatea Națională de Muzică din București, instituție în care predă disciplinele Dirijat cor academic, Studiul partiturilor corale, Analiza interpretativă a repertoriului coral, Ansamblu coral, Retorica limbajului dirijoral coral și Practică artistică.

De-a lungul timpului a participat la mai multe comunicări științifice în cadrul unor simpozioane și conferințe naționale și internaționale, a editat peste douăzeci de articole științifice în reviste de specialitate din țară și de peste hotare, iar în anul 2011 i-a fost publicată cartea ”Muzica corală religioasă din nordul Bucovinei” la Editura Universității Naționale de Muzică din București.

btn-lounge-down